آموزش ریجستری گوشی در سامانه همتا

آموزش ریجستری گوشی در سامانه همتا

آموزش ریجستری گوشی در سامانه همتا

هر دستگاه نیازمند فعالسازی یا همان ریجستری (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود با مطالعه مقاله آموزش ریجستری گوشی در سامانه همتا به راحتی خودتان میتوانید با گوشی شخصی خود دستگاه را در سامانه همتا ریجستری کنید.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

سامانه همتا_آموزش فعالسازی یا ریحستری گوشی

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این مطلب، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

فعالسازی با کد دستوری #7777*

راحت ترین و بی دردسر ترین فعالسازی یا ریجستری موبایل در سامانه همتا از طریق کد دستوری #7777* می باشد که ما مرحله به مرحله آن را برای شما توضیح میدهیم تا به راحتی گوشی یا تبلتی که خریده اید را در سامانه همتا ثبت کنید

ریجستر از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله یک

به صفحه شماره گیری موبایل خود بروید شماره #7777* را وارد کنید و تماس بگیرید

با صفحه زیر رو به رو میشوید

#7777*_ فعالسازی و ریجستری گوشی و تبلت در سامانه همتا

 

گزینه دوم (فعالسازی) را انتخاب کنید

مرحله سوم

در این مرحله باید شناسه (IMEI) دستگاه که معمولا انتهای کارتن های گوشی نوشته شده است وارد کنید

همچنین میتوانید با شماره گیری (#06*#) شناسه دستگاه خود را مشاهده کنید

شناسه (IMEI) دستگاه خود را که 15 رقم است بدون هیچ علامت اضافه وارد کنید و سپس تایید کنید.

فعالسازی و ریجستری گوشی و تبلت در سامانه همتا_مرحله دوم

 

مرحله چهارم

حال باید شماره ای که قصد فعالسازی با این دستگاه را دارید وارد نمایید و گزینه ارسال را لمس کنید

فعالسازی و ریجستری گوشی و تبلت در سامانه همتا_مرحله سوم

مرحله پنجم

در این مرحله باید کد فعالسازی را یادداشت و ارسال کنید

کد فعالسازی معمولا روی کارت گارانتی می باشد این کد شش رقمی است که با عدد صفر شروع نمی شود

فعالسازی و ریجستری گوشی و تبلت در سامانه همتا_مرحله پنجم

مرحله ششم

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI)  و شماره سیمکارتی که خودتان وارد کرده اید نمایش داده میشود. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد و ارسال کنید

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌ شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. همچنین این پیغام به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

اگر در هر کدام از این مراحل مشکلی داشتید می توانید با فروشگاه نانوسیستم با شماره 77731414_0253 تماس بگیرید و در خواست کمک کنید یا زیر همین مطلب مشکل خودرا بنویسید و برای ما کامنت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.